Mit javítunk?

Szervizünkben az általunk forgalmazott futócipőket, sportórákat, navigációs készülékeket javítunk. Továbbá Hanwag bakancsok és Garmin sportórák navigációk garanciális és garancián túli javítását is intézzük.

  • A szervizünkbe behozott készülékeknél hibafeltárást követően a javítás költsége megállapítható.
  • A hibafeltárás után a javításról árajánlatot adunk, melyet az ügyfél elfogadhat és visszautasíthat.
  • Amennyien a szervizünk a munkát elvállalja és a hibafeltárás eredményéről tájékoztatást ad, de az ügyfél nem kívánja a szolgáltatást igénybe venni, úgy a bevizsgálás költsége 5.000 Ft
  • Amennyiben szervizünk a hibafeltárást elvégezte és kiderül, hogy alkatrészhiány vagy a hiba jellege miatt a javítás nem megoldható akkor bevizsgálás költsége az ügyfelet nem terheli.

Mikor?

Javításra nyitva tartási időben tudunk átvenni terméket. Azonnali, megvárható szervizelést kizárólag előre egyeztetett időpontban vállalunk! Rendszerint röviden át kell beszélnünk, mi a hiba, milyen javítási lehetőségek vannak, ezért kérünk ne a zárás előtti percekben érkezz hozzánk!

Szokásos nyitva tartás

hétfő-péntek 9:00–18:00
szombat 10:0–13:00
vasárnap zárva


Az ünnepek környékén ettől eltérő nyitva tartás is lehet. Kapcsolati oldalunkon ezt időben jelezzük

Mennyiért?

Futócipő javítás árak

Sportóra javítás árak

Hanwag bakancs garanciális
és fizetős javítása

Garmin GPS és okosóra szervizelés

  1. A jogszabályban előírt időtartamban a (árfüggő) a Garmin GPS-ek és okosórák, hardveres meghibásodás esetén garanciás cserkészüléket adunk.
  2. A garanciajegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása szükséges a cseréhez! - Enélkül fizetős csere vagy javítás lehetséges csak.
  3. A javítás vagy csere időtartama akár 1-4-5 hét is lehet. alkatrész beszerzése függvényében.
  4. A javítás minden esetben sikerdíjas - azaz ha nem sikerül érdemi javítást végezni, akkor díjat nem kérünk. (emiatt elképzelhető, hogy adott meghibásodás esetén nem vállaljuk a munkát)
  5. A javítás költségét az eszköz megbontása után a hibafeltárással tudjuk megállapítani és közölni. Amennyiben az általunk feltárt hiba javítását nem kéri, úgy 5.000Ft bevizsgálási díjat számítunk fel, és a készüléket abban a formában kapja vissza a hogy átadta.
  6. Előfordul, hogy a hiba megjavítását követően tudunk csak árat mondani - amennyiben azt nem fogadja el az ügyfél, az előző pont szerint történik a készülék visszaadása és a költségek felszámítása.
  7. A munkánkra minden esetben fél év garanciát vállalunk, garanciális csere esetén és fix díjas csere esetén 12 hónap a garancia időtartama, amely a csere/visszaadás napjával kezdődik.

A szerviz munkánk gyors, precíz és olcsó - mindhárom érvényes rád ha nálunk vásároltad az órát. Amennyiben nem nálunk vásároltad, úgy a háromból csak kettőt tudsz kérni.


Garanciális ügyintézést a Nálunk értékesített készülékekre, okosórákra tudjuk érvényesíteni, vagy a Navi-Gate Kft által forgalomba hozott eszközökre, ahol számla és garancia jegy megléte szükséges. Garancián túli fix díjas cserét is meg tudjuk oldani a gyári szám alapján ki tudjuk deríteni él -e a lehetőség. A számla ilyenkor is sokat segít ennek eldöntésében. amennyiben, nem ezen forgalomból származik a készülék, úgy a javítást egyedi árajánlat alapján tudjuk vállalni.

A csere pontos költségével, a befogadható típusokkal, valamint a cserére kiadható készülék elérhetőségével kapcsolatosan kérjük forduljon hozzánk, lehetőleg e-mailben, a készülék típusát és annak gyári számát is feltüntetve!

Kövess minket Facebook-on