A jelen általános szerződési feltételek a GPS TRADE Kereskedelmi Fejlesztő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság által üzemeltetett multiNavigator.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!

Cégadatok

Cégnév: GPS Trade Kft..

Aláírásra jogosult képviselő: Guttmann Zoltán

Cég székhelye: 1101 Budapest, Kőbányai út41/c.

Bankszámlaszáma HUF magyar forint: CIB Bank zrt.

SWIFT/bic: CIBHHUHBXXX

HUF GIRO: 1070 0347 - 7222 7480 - 5120 0002

EUR IBAN : HU34 1070 0347 - 7222 7480 - 5010 0005

EUR, USD, HUF, és minden más deviza Revolut
bank: Revtag : @gpstran4df

Adószáma: 13706531-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-869032

Cégjegyzést végző hatóság: Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság

Jogvita esetén illetékes bíróság: PKKB

Pesti Központi Kerületi Bíróság

Cím: 1055 Budapest, Markó utca 25.
Levelezési cím: 1887 Budapest, Pf. 28.
Központi telefonszám: 36 (1) 354-6000
E-mail: pkkb.elnok@birosag.hu

Lásd panaszkezelési tájékoztatónkat is (békéltető testületetek elérhetőségei)

1. Az oldal használata

JAVASOLJUK LÁTOGATÓINKNAK, HOGY INTERNETES KERESKEDŐI OLDALAINK HASZNÁLATÁT MEGELŐZŐEN OLVASSÁK EL HASZNÁLATI/VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEINKET!

INTERNETOLDALAINK HASZNÁLATÁVAL ÖN AUTOMATIKUSAN ELISMERI AZ ALÁBBI FELTÉTELEKET. AMENNYIBEN HASZNÁLATI FELTÉTELEINKKEL NEM ÉRT EGYET, KÉRJÜK, NE HASZNÁLJA INTERNETES ÁRUHÁZUNKAT!

Amennyiben mégis szeretné használni webes kereskedelmi rendszerünket, de nem ért egyet bármely általános szerződési feltétellel, úgy kérem tegyen javaslatot az adott pont módosítására. Kollégáink a kérést megvizsgálják, és amennyiben a kérés nem ütközik általános jogi, etikai, vagy a cég kereskedelmi céljainak, üzleti stratégiájának bármely elemével, úgy a kérés/változtatás belekerülhet az általános szerződési feltételek közé

Webáruházunkban bruttó árak kerülnek feltüntetésre. Amennyiben ez nincs külön kiemelve, áraink mindig bruttóban értendők, tehát a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák. Az általunk hirdetett és megjelentetett termékek, tartozékok, illetve alkatrészek nagyrészt megtalálhatóak raktárunkban és azonnal megvásárolhatóak, illetve megrendelhetőek külső beszállító partnereinktől beszerezve. A személyes átvételtől eltérő vásárlás esetén a saját futárunk / szerződött futárszolgálatos utánvétes szállítások átfutási ideje az igénybe vett kézbesítő rendszer függvénye, az átfutási időt garantálni a GSP Trade kft. nem tudja, csak várható becsült időt ajánl. Ajánlataink minden esetben a készlet erejéig érvényesek, fenntartjuk a jogot áraink előzetes bejelentés nélküli változtatására. A képek csak illusztrációk de igyekeznek a lehető legjobban bemutatni a termékeket! A megrendelést követően a rendelés visszaigazolás az irányadó. Ez azt jelenti, hogy a webáruházban kihirdetett készlet időközben változhat, így a tényleges kereskedelmi szerződés minden esetben akkor jön létre, ha munkatársaink elektronikus levélben visszaigazolják a vásárlói foglalást és annak kézbesítési módját idejét.  Ha a megrendelés/foglalás visszaigazolással kapcsolatban megjegyzése van, kérjük azt mielőbb jelezni szíveskedjék írásban. Ajándékutalvány, akciós termék árába nem váltható be, az akciós termék kihirdetett listaárából kerül leszámításra.

Az oldalon előfordulhatnak hibák, helytelen közlések, rendszerproblémák, melyeket mindig igyekszünk a leghamarabb kijavítani, ezekből a hibákból eredő vélt vagy vágyott lehetőségek nem teljesülése okán keletkezett bármi sérelem vagy elmaradt haszonért felelősséget nem tudunk vállalni. Ezért nem érdemes követelést megfogalmazni.

3. Az oldalon megjelenő tartalmak használata

A GPS TRADE KFT. az alábbi internetes oldalakon (a továbbiakban oldalak) található anyagok kizárólag személyes, kereskedelmi és nem kereskedelmi célú tanulmányozását és letöltését engedélyezi, azzal a feltétellel, hogy az eredeti anyagokat vagy azok másolatait érintő szerzői jogokat és a szellemi alkotásokhoz fűződő egyéb jogokat maradéktalanul tiszteletben tartja. Az itt található anyagok módosítása, reprodukciója, nyilvános közzététele, bemutatása, terjesztése, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló, vagy kereskedelmi célzatú felhasználása büntetőjogi eljárást von maga után. A jelen feltételek értelmében ezen anyagok más internetes oldalakon, illetve számítógépes hálózati rendszerekben való bármilyen célú felhasználása tilos a GPS TRADE KFT. előzetes engedélye nélkül. Az oldalakon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, szabadalmi és egyéb jogszabályokba ütközhet. A jelen feltételek bármilyen megszegése értelmében Ön az oldalak használatára vonatkozó engedélyt automatikusan elveszíti és az innen korábban szerzett minden információt köteles haladéktalanul megsemmisíteni és a jogosulatlanul felhasznált / használt anyagot / képet / szöveget az Internetről eltávolítani.

1. Adatkezelő neve, elérhetőségei

Cégnév: GPS Trade Kft. (a továbbiakban: Adatkezelő) Levelezési cím: 101 Budapest, Kőbányai út41/c. E-mail cím: info(kukac)multinavigator.hu Telefonszám: +36 (1) 7 888 888, +36 (70) 7756 583

2. A honlapon végzett adatkezelések jogszabályi háttere, jogalapja, célja, a kezelt személyes adatok köre, valamint az adatkezelés időtartama

2.1. A cookie-k használatával kapcsolatos tájékoztatás

Az cookie-król: Az Adatkezelő a honlap látogatása során úgy nevezett cookie-kat (sütiket) használ. A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit honlapunk küld el az Ön böngészőjének, azzal a céllal, hogy elmentse bizonyos beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát és közreműködik abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatóinkról.

Az cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja

Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása. A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik. A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k : Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban, vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik. Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat:

Internet Explorer böngészőben Firefox böngészőben

2.2 Kapcsolatfelvétellel, megrendeléssel kapcsolatos adatok

2.2.1. A kapcsolatfelvétellel együtt járó adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja: Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása. Az adatkezelés célja: Az adat kezelésének célja az, hogy a feltett kérdésére válaszolni tudjunk az Ön számára. A kezelt adatok köre: A kapcsolatfelvételkor név és elérhetőség (e-mail cím vagy telefonszám) megadása szükséges. Az adatkezelés időtartama: A kapcsolatfelvétel során küldött üzeneteket legfeljebb egy hónapig tároljuk, de bármikor lehetősége van a kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatok törlését kérni.

2.2.2. A regisztrációval kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása. Az adatkezelés célja: Az adat kezelésének célja a felhasználó azonosítása és kapcsolattartás a szolgáltatás igénybevétele során. A kezelt adatok köre: A kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma; számlázási név (cégnév) és cím, gazdálkodó szervezet esetén adószám, telefonszám; szállítási cím. Az adatkezelés időtartama: A regisztráció során megadott adatokat a regisztrációtól számított 5. év elteltét követő naptári év január 31-ig tároljuk, de bármikor lehetősége van a megadott személyes adatok törlését kérni.

2.2.3. A megrendeléssel kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja: Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása. Az adatkezelés célja: A megrendelés alapján létrejött szerződés teljesítése. A kezelt adatok köre: A megrendeléshez név, telefonszám, szállítási cím és e-mail cím szükséges. Az adatkezelés időtartama: A rendelés során megadott adatokat a regisztrációtól számított 5. év elteltét követő naptári év január 31-ig tároljuk, de bármikor lehetősége van a nem jogszabályi alapon kezelt, Ön által megadott személyes adatok törlését kérni.

2.2.4. A számlázással kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Sztv.) rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja: Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 § (5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, a Sztv.-ben megfogalmazott jogi kötelezettség teljesítése. Az adatkezelés célja: A jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása és a számviteli bizonylat-megőrzési kötelezettség teljesítése. Az Sztv. 169. § (1)-(2) bekezdése alapján a gazdasági társaságoknak a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot meg kell őrizniük. A kezelt adatok köre: A számla kiállításához számlázási név és cím, gazdálkodó szervezet esetén adószám szükséges. Az adatkezelés időtartama: A kiállított számlákat az Sztv. 169. § (2) bekezdése alapján a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni. Tájékoztatjuk arról, hogy az Adatkezelő az Infotv. 6. § (5) bekezdés a) pontja alapján jogosult a számla kiállítása során megismert személyes adatait 8 évig megőrizni.

2.2.5. Az áruszállításhoz kapcsolódó adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja: Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása. Az adatkezelés célja: Az áruszállítás esetében az adatkezelés célja az, hogy a megrendelt árut az Ön igényéhez alkalmazkodva szerződéses partnerünk közreműködésével kiszállítsuk az Ön számára. A kezelt adatok köre: Az adatkezeléshez a név, szállítási cím, e-mail cím és telefonszám megadása szükséges. Az adatkezelés időtartama: Az Adatkezelő az adatokat a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezeli.

2.2.6. A garanciális igény érvényesítésével együtt járó adatkezelés

Az adatkezelés megnevezése: Az Adatkezelő az általa értékesített egyes termékekre 1 év garanciát vállal. Ennek időtartamára az adatkezelő a garanciális igény érvényesítéséhez szükséges adatokat tárolja, illetve az igény érvényesítéséhez szükséges mértékben az adatokat felhasználhatja, továbbíthatja, amelyről előzetesen tájékoztatja az érintettet. Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) kormányrendelet és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet jelentik. Az adatkezelés jogalapja: Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 § (5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, a Ptk.-ban és a jótállásra vonatkozó jogszabályokban megfogalmazott jogi kötelezettség teljesítése. Az adatkezelés célja: A garanciális igény érvényesítése. A kezelt adatok köre: Az adatkezelés során az Adatkezelő az Ön nevét (cégnevet), számlázási címet, gazdálkodó szervezet esetén adószámot, a megvásárolt termék termékneve, cikkszáma és gyári számát, valamint a vásárlás időpontját kezeli. Az adatkezelés időtartama: Az adatokat az Adatkezelő a regisztrációtól számított 1 év elteltét követő naptári év január 31-ig kezeli.

2.2.7. A terméktámogatással együtt járó adatkezelés

Az adatkezelés megnevezése: Az Adatkezelő az általa értékesített egyes termékekre a jótállási időn túl is vállal terméktámogatást. Ennek időtartamára az adatkezelő a vásárláshoz kapcsolódó adatokat tárolja, illetve a támogatásnyújtáshoz szükséges mértékben az adatokat felhasználhatja. Az adatkezelés jogszabályi háttere: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.). Az adatkezelés jogalapja: Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása. Az adatkezelés célja: A terméktámogatás (termékvisszahívás, szavatossággal kapcsolatos támogatás) nyújtása. A kezelt adatok köre: Az adatkezelés során az Adatkezelő az Ön nevét (cégnevet), e-mail címét, telefonszámát, a számlázási címet, gazdálkodó szervezet esetén az adószámot, a megvásárolt termék termékneve, cikkszáma és gyári számát, valamint a vásárlás időpontját kezeli. Az adatkezelés időtartama: Az adatokat az Adatkezelő a regisztrációtól számított 5. év elteltét követő naptári év január 31-ig kezeli.

2.3. További adatkezelések

Amennyiben az Adatkezelő további adatkezelést kíván végezni, akkor előzetes tájékoztatást nyújt az adatkezelés lényeges körülményeiről (adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja, az adatkezelés célja, a kezelt adatok köre, az adatkezelés időtartama). Tájékoztatjuk Önt arról, hogy a hatóságok törvényi felhatalmazáson alapuló, írásbeli adatkéréseit az Adatkezelőnek teljesítenie kell. Az Adatkezelő az adattovábbításokról az Infotv. 15. § (2)-(3) bekezdésével összhangban nyilvántartást vezet (mely hatóságnak, milyen személyes adatot, milyen jogalapon, mikor továbbított az Adatkezelő), amelynek tartalmáról kérésére az Adatkezelő tájékoztatást nyújt, kivéve, ha a tájékoztatását törvény kizárja.

3. Egyéb rendelkezések

A felhasználó köteles a regisztráció során a valóságnak megfelelő és teljes információt közölni a regisztrációs adatlap kérdéseire vonatkozóan, valamint a regisztrációs adatokat változás esetén megfelelően frissíteni. A felhasználó által nyújtott adatok valótlansága, hiányossága vagy pontatlansága esetén az Adatkezelőnek jogában áll részlegesen vagy teljes mértékben felfüggeszteni vagy megszüntetni a felhasználó hozzáférését. Az Adatkezelő fenntartja magának azt a jogot, hogy bármikor, saját belátása szerint azonnal megszüntesse a felhasználónak a Honlap használatához és hozzáféréséhez való jogát, amennyiben a felhasználó megsérti az Adatvédelmi Szabályzat feltételeit vagy bármely vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit.

4. Adatfeldolgozó igénybevételéről és az adatkezeléshez kapcsolódó tevékenységükről

4.1. A személyes adatok tárolására irányuló adatfeldolgozá

Az adatfeldolgozó megnevezése: Versanus Informatikai és Szolgáltató Kft. Az adatfeldolgozó levelezési címe: 1023 Budapest, Bécsi út 3-5. 5. em. 56. Az adatfeldolgozó e-mail címe: support@versanus.eu Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1 430 1168 Az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján a személyes adatok tárolását végzi a szervereken. A személyes adatok megismerésére nem jogosult.

4.2. Az áruszállítással összefüggő adatfeldolgozói tevékenység

Az adatfeldolgozó megnevezése: GLS General Logistics Systems Hungary Kft. Az adatfeldolgozó levelezési címe: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2. Az adatfeldolgozó e-mail címe: adatvedelem@gls-hungary.com Az adatfeldolgozó telefonszáma: (+36 29) 88 67 00 A GLS General Logistics Systems Hungary Kft. az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. a vevő nevét, címét, e-mail címét és a telefonszámát a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.

5. Adatbiztonsági intézkedések

Az Adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági intézkedéseket hozott annak érdekében, hogy a személyes adatokat védje a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen

6. Az adatkezelés során Önt megillető jogok

6.1. Az adatkezelés során Önt megilleti

    • a tájékoztatáshoz való jog: Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat;
    • az adatok helyesbítéséhez való jog: Ön az adatkezelés időtartamán belül kérheti, hogy az Adatkezelő a személyes adatait helyesbítse. A kérésének az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz;
    • az adatok törléséhez való jog: Önnek lehetősége van a személyes adatainak törlését kérni, amelynek az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz. A törlés joga nem terjed ki arra, ha az Adatkezelőt törvény kötelezi az adatok további tárolására, illetve arra az esetre, sem ha az Infotv. 6. § (5) bekezdésével összhangban az Adatkezelő jogosult a személyes adatok további kezelésére (így például a számlázással összefüggésben);
    • az adatok zárolásához való jog: Ön kérheti, hogy az Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az adatok végleges törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az a cél, amely a személyes adat törlését kizárta;
    • a tiltakozás joga: Ön tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, (i) ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az Adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén és az Infotv. 6. § (5) bekezdésében foglalt esetben, illetve (ii) ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása – az Ön hozzájárulása nélkül
    • közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik. Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről Önt írásban tájékoztatja.

6.2. Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben Ön szerint az Adatkezelő megsértette valamely, az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezést, vagy nem teljesítette valamely kérelmét, akkor vélelmezett jogellenes adatkezelés megszüntetése érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság vizsgálati eljárását kezdeményezheti (levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu). Tájékoztatjuk továbbá, hogy az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése esetén, vagy ha az Adatkezelő nem teljesítette valamely kérelmét, akkor az Adatkezelővel szemben bírósághoz fordulhat.

7. Adatkezelési tájékoztató módosítása

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési tájékoztatót módosítsa. A honlap módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított adatkezelési tájékoztatót. Az Adatkezelő gondoskodik arról, hogy módosítás esetén a korábbi szövegváltozat is elérhető legyen a honlapon.

Webáruházunk és üzletünk működésével kapcsolatban részletesen tájékoztatjuk az általános szerződési feltételekben.

Elsődlegesen mindenkor szeretünk olyan megoldást találni egy vásárló által felvetett igényre ami megnyugtató és mind a vállalkozás mind az ott dolgozó kollégák lelki nyugalmát sem zavarja és még a jog és az észszerűség valamint az életszerűség keretein belül ad mindenki számára kielégítő megoldást.

Panasztételi lehetőségek

A fogyasztó az Fgytv. szerinti panaszát, mely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló kifogása, – a kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény kivételével – szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

Szóbeli panasz

Panaszát jelezheti nyitvatartási időben személyesen üzletünkben (1101 Budapest, Kőbányai út 41/C.), telefonon (+36 (70) 775-6583 vagy +36 1 788-8888)

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles a vonatkozó előírásoknak megfelelő tartalmú jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni, telefonon közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó előírások szerint köteles eljárni.

Írásbeli panasz

Panaszát jelezheti hagyományos, papír alapú levélben, elektronikus úton az info@multinavigator.hu e-mail címen, továbbá a vásárlók könyvébe történő beírás formájában is. Elérhető népligeti üzletünkben.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A Vállalkozás tett általános alávetési nyilatkozatot.

További jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói panasz a közvetlen egyeztetések során nem rendeződik, úgy a panaszost tájékoztatjuk elektronikus levélben vagy papír levél formában a további jogorvoslati lehetőségekről.  Az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése 
    Amennyiben a panaszkezelési tevékenység nem a megelégedésedre történt, vagy a panaszod elutasításra került, főszabály szerint a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett Békéltető Testület előtt kezdeményezhetsz eljárást. Az eljárás menetéről, a bevezetésre került online meghallgatás intézményéről, a személyes meghallgatás lehetőségéről, továbbá a békéltető testületek illetékességi területeiről, elérhetőségeiről, és egyéb információkról a www.bekeltetes.hu honlapon tájékozódhatsz.
  • Eljárás indítása a fogyasztóvédelmi hatóságnál
    Amennyiben a panaszkezelés, vagy egyéb eljárás, magatartás során megsértettük a számodra biztosított jogszabályokat, a lakóhelyed szerint illetékes kormányhivatalhoz fordulhatsz. A kormányhivatalok elérhetősége: https://www.kormanyhivatalok.hu/ weboldalon találhatók, ez egyes korányhivatal elérhetőségeit a lent lévő listában megtalálod.
  • Bírósági eljárás kezdeményezése
    illletékes bírósák a PKKB. 1055 Budapest, Markó u. 25. Levelezési cím. 1887 Budapest, Pf. 28. Központi telefonszám. +36 (1) 354-6000. E-mail: pkkb.elnok@birosag.hu

Az alábbiakban felsoroljuk, az illetékes békéltető testületek elérhetőségeit

Tájékoztatjuk, hogy 2024. január 1-jétől országosan 8 regionális békéltető testület nyújt segítséget a fogyasztók és a vállalkozások közötti fogyasztói jogviták megoldásában. 2024. január 1-jétől az alábbiak szerint bővültek az ügyintézési helyek, mivel a 8 régióközpont mellett, a nem régióközpont vármegye székhelyeken (12), valamint a vármegyeszékhelynek nem minősülő megyei jogú városokban (7) is van lehetőség békéltető testületi ügyintézésre.

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Baranya, Somogy, Tolna

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36..
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
Telefon: +06-72/507-154
Honlap: http://www.baranyabekeltetes.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, Nógrád

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Postacím: 3501 Miskolc, Pf.: 376
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Telefon: 46/501-090 (új ügyek), 46/501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Békéltető Testület

Illetékességi terület:Budapest

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postacím: 1253 Budapest, Pf.: 10
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06-1-488-2131
Honlap: http://bekeltet.bkik.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Csongrád-Csanád, Bács-Kiskun, Békés

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
E-mail cím: bekelteto.testulet@cskik.hu
Telefon: 0662/549-392
Honlap: https://www.bekeltetes-csongrad.hu/

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Fejér, Komárom-Esztergom, Veszprém

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Postacím: H-8050 Székesfehérvár, Pf. 357
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu
Telefon: +36-22/510-310
Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A
(levelezési cím, gyűjtőláda, személyes ügyfélfogadás: kizárólag előzetes időpont-egyeztetést követően)
E-mail cím: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
Telefon: +36 96 520 217
Honlap: http://www.bekeltetesgyor.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok, Szabolcs-Szatmár-Bereg

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Telefon: 06-52-500-710 , 06-52-500-745
Honlap: https://www.hbmbekeltetes.hu/

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Illetékességi terület: Pest Vármegye

Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

A kormányhivataloknál működő fogyasztóvédelmi hatóságok

Budapest Főváros Kormányhivatala

Cím: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.
E-mail cím: fogyasztovedelem@bfkh.gov.hu
Telefon: 06-1/450-2598
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Pest Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 1072 Budapest, Nagy Diófa u.10-12.
E-mail cím: fogyved@pest.gov.hu
Telefon: 06 1 459 4843
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Hatósági Tanácsadó Iroda (Rezsipont)
Postacím: 6001 Kecskemét, Pf.: 189
E-mail cím: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu
Telefon: 06 76 795 710
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Baranya Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2.
E-mail cím: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu
Telefon: 06 72 795-398
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Békés Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 5600 Békéscsaba, József Attila utca 2-4.
E-mail cím: fogyved@bekes.gov.hu
Telefon: 36 66 546 150
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 3527 Miskolc, József Attila u. 20.
E-mail cím: fogyasztovedelem@borsod.gov.hu
Telefon: 06 62 680 532
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
E-mail cím: mhfo@csongrad.gov.hu
Telefon: 06 62 680 532
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Fejér Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 8.
E-mail cím: fogyved@fejer.gov.hu
Telefon: 36 22 501 751
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 9022 Győr, Türr István utca. 7.
E-mail cím: fogyasztovedelem@gyor.gov.hu
Telefon: 36 96 795 950
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 4025 Debrecen, Széchenyi utca 46. (bejárat: Debrecen, Arany János utca 53. alatt)
E-mail cím: fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu
Telefon: 06 52 533 924
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Heves Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9.
Postacím: 3301 Eger, Pf.: 216
E-mail cím: fogyved@heves.gov.hu
Telefon: 06 36 515 469
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.
E-mail cím: jasz.fogyved@jasz.gov.hu
Telefon: +06 56 795 165
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos L. u.2.
E-mail cím: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu
Telefon: 06 34 309 303
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 3100 Salgótarján, Karancs út 54.
E-mail cím: fogyved@nograd.gov.hu
Telefon: 06 32 511 116
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Somogy Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 7400 Kaposvár, Vásártéri u. 2.
E-mail cím: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu
Telefon: 06 82 510-868
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf.: 77
E-mail cím: fogyasztovedelem@szabolcs.gov.hu
Telefon: 06 42 500 694
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Tolna Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3.
E-mail cím: fogyasztovedelem@tolna.gov.hu
Telefon: 06 74 795 384
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Vas Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 9700 Szombathely, Wesselényi u. 7.
Postacím: 9702 Szombathely; Pf.: 24
E-mail cím: fogyasztovedelem@vas.gov.hu
Telefon: 36 70 705-1435
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Veszprém Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 8200 Veszprém, Kistó utca 1.
E-mail cím: fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu
Telefon: 36 88 550 510
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

Zala Vármegyei Kormányhivatal

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Pintér Máté u. 22.
E-mail cím: fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu
Telefon: 92 510 530
honlap: https://kormanyhivatalok.hu

6. A távollevők között kötött szerződések szabályozása

Hatályos a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) sz. Kormányrendelet, amely az Európai Parlamentnek és Tanácsnak ugyanezen tárgyú 97/7/-EK irányelvén alapul. A rendelet fő célja a fogyasztóvédelem. A polgári jog általános szabályaitól eltérően a fogyasztó hallgatólagos elfogadó nyilatkozatát, illetve nyilatkozatának hiányát nem lehet ráutaló magatartásként értelmezni. Az áru, illetve szolgáltatás ellenértékét a vállalkozás csak megrendelés esetén követelheti. A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges az automata hívókészülék, illetve telefax útján történő szerződéskötéshez. Ha külön jogszabály nem tiltja és a fogyasztó, nem tiltakozik, a fentieken kívül bármely más távközlő eszköz használható. A fogyasztó a rendeletben biztosított jogairól érvényesen nem mondhat le, eltérni ezektől csak a fogyasztó javára lehet. Ilyen fogyasztóvédelmi szabály a vállalkozást terhelő tájékoztatási kötelezett- ség is. Ha telefonon tesz ajánlatot, úgy annak kezdetekor közölnie kell nevét, székhelyét, telefonszámát, és a szerződéskötésre irányuló szándékát. Legkésőbb a szerződés megkötésekor írásbeli úton köteles közölni saját adatait; a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságait, az ellenszolgáltatást az esetlegesen hozzá kapcsolódó fizetési kötelezettségekkel, a fizetés, szállítás vagy teljesítés egyéb feltételeit; az elállás feltételeit; a távközlő eszköz alapdíjtól esetlegesen eltérő díját; az ajánlati kötöttség idejét; valamint folyamatos vagy ismételt teljesítés esetében a szerződés legrövidebb időtartamát. A GPS TRADE KFT részéről, a telefonos szerződéskötés érvényessége kizárólag attól az időponttól érvényes amikor a vásárlói igény, és a szállítói szándék, írásban (elektronikus vagy hagyományos formában) legkésőbb 7 munkanapon belül megtörténik árajánlat / megrendelés vagy megrendelés / rendelés-visszaigazolás formájában.

7. A webshopban megjelenő árak helyes értelmezése

A webáruházban feltüntetett árak és értelmezésük.

  • lista ár - az az ára amelyet a gyártó, vagy brand tulajdonos vagy annak képviselő disztribútora meghatároz legtöbbször EUR vagy forint devizában amely, adott árfolyam mellett átszámításra kerül és megjelenik a termék adatlapján. A multiNavigátor terepfutók boltja ettől az ártól eltérhet és a piaci trendeknek/kényszereknek megfelelően módosítja azokat. Lista ár módosulhat, amennyiben az adott termék folytonosan elérhető szezonon túl is és egy újabb beszállítás során a gyártó/disztribútor módosít rajta vagy az árfolyamok módosulnak. Az ára bármely irányban elmozdulhatnak, mi ezt a kosár árakban vagy érvényesítjük vagy nem, de a lista árban ezt megjelenítjük.
  • Akciós ár - a lista árból konkrét kedvezmény mennyiséggel csökkentett, százalékosan is megjelenített kedvezményes ár. A kedvezmény mértéke mindenkor a lista ár bázisából kerül meghatározásra és az az akció időtartama és érvényessége feltüntetésre kerül.
  • Partner ár - A muntiNavigátor terepfutók boltja állandó kedvezményekkel jutalmazza visszatérő vásárlóit és partnerségi kapcsolatot fenntartó klubokkal egyesületekkel. (lásd partner program feltételeit) Ezen kedvezményes árak a termék adatlapján feltüntetésre kerülnek, és azon felhasználók, akik regisztrált felhasználónévvel rendelkező visszatérő vásárlók vagy partner klub tagok, azok a belépést követően a kosár mellett a partner árakat látják, vagy az akciós árakat, amennyiben az akció mértéke nagyobb mint a partner kedvezmény mértéke. Elfordulhat olyan is, hogy az általános akciós kedvezményes árra további partner ár lehetséges, ez is kiolvasható a termékadatlapon. 

A jelen oldalakról lehetőség nyílik más, külső internetes oldalakra való eljutásra. Az ezen oldalakról nyíló kapcsolódási lehetőségek nem tartoznak a GPS TRADE KFT. jogkörébe. A GPS TRADE KFT. ezen további, tőle független internetes oldalak áttekintésére nem köteles és nem is áll módjában, így az oldalak tartalmáért felelősséget nem vállal. A fentiekből következően az ilyen oldalak, illetve a rajtuk esetlegesen fellelhető információk, szoftverek, termékek vagy más anyagok a GPS TRADE KFT. által nem támogatottak, ezekért, illetve a felhasználásukból származó bármilyen nemű kárért vagy akár kellemetlenségért felelősséget nem vállal. Bármilyen, az oldalakat elhagyó kapcsolat megtekintése kizárólag a felhasználó saját felelősségére történik

9. WEBÁRUHÁZ (PLÁZA) jogi információk

A GPS TRADE KFT. nem garantálhatja, hogy a jelen oldalakon található anyagok minden szempontot figyelembe véve pontosak és teljesek. (A GPS TRADE KFT természetesen igyekszik mindig a legjobb tudása szerint a legkörültekintőbben eljárni és az információkat az oldalakra kihelyezni.) A GPS TRADE KFT. bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat (termékismertetőket, képeket, mozgóképeket, grafikákat, animációkat), vagy a bennük vázolt termékeket és az árakat. Kérjük, hogy amennyiben nem biztos az oldalakon megjelent információkban, úg.y kérjen tanácsot és információt a GPS TRADE KFT. ügyfélszolgálati kollégáitól arra nézve, hogy melyek azok a termékek és/vagy szolgáltatások, amelyekhez Ön is hozzájuthat. tel: 061/7 888 888

A GPS TRADE KFT, annak beszállítói, vagy a jelen oldalakon említett harmadik személyek kifejezetten kizárják az oldalak, a hivatkozott egyéb internetes oldalak, illetve az ezeken található anyagok és információ használatából vagy a használat következményeiből származó bármely vélt kárért, akár szerződéses kötelmen alapuló, akár szerződésen kívüli károkozásból eredő vagy más jogszabályra, elvre hivatkozó felelősséget. (korlátozás nélkül, ideértve a profitveszteségből származó, adatok elvesztéséből vagy az üzletmenet megszakításából származó károkat). A fenti rendelkezés akkor is érvényes, ha a bekövetkezett kár felmerültének lehetőségére a GPS TRADE KFT-t vagy az egyéb említett személyeket és cégeket előzetesen figyelmeztették. Ha Önnek a jelen oldalakon való böngészés és információszerzés következtében akár az Ön által használt berendezésben, akár pedig tárolt adatokra szoftverekre vonatkozóan bármilyen javítási, szerelési vagy helyreigazítási, helyreállítási igénye merülne fel, annak költségei a GPS TRADE KFT-t semmilyen formában nem terhelhetik. Az oldalalakon és a hivatkozott oldalakon található információk használata és alkalmazása mindenkor a felhasználó felelőssége, és a használatából eredő mindennemű következményért a felhasználó tartozik felelősséggel.

A weboldal beszállítói hasonlóan kizárták felelősségüket, az általuk kiajánlott termékek elérhetősége, ára, termékspecifikációban történt változások tekintetében. Így az oldalon előforduló, megjelenő hibákért a felelősséget nem tudjuk szavatolni, ezért van az automatikus rendelést/foglalást követően személyes, telefonos, vagy értékesítő kollégáink által küldött e-mail-ben (a nem automata küldő rendszer által generált) amely már jogi felelősséget, is hordoz magában.

11. Alkalmazandó jog

A jelen feltételek a Magyar Köztársaság jogi szabályozása alapján, annak figyelembe vételével készültek, és e jogszabályok hatálya alá tartoznak. Ellentmondó jogszabályok alkalmazására vonatkozó jogelvek és elméletek alkalmazása kizárt. A jelen oldalak használatának következtében felmerülő bármely jogvita eldöntésére a GPS TRADE KFT. székhelye szerinti bíróság az illetékes. A jelen oldalakat a GPS TRADE Kft. szerkeszti Magyarországon, így jelen oldalakra a magyar jog az irányadó. A GPS TRADE KFT. nem vállal felelősséget azért, hogy a jelen oldalakon található anyagok a Magyar Köztársaság területén kívül is megjelenhetnek illetve használatra alkalmasak. Olyan területekről, melyeken az oldalak tartalma jogellenesnek számít, az oldalakra való belépés kifejezetten tilos. Az oldalak anyagának, másolatainak illetve átdolgozásainak a vonatkozó rendelkezések, - ideértve a Magyar Köztársaság exportra vonatkozó törvényeit és rendelkezéseit-, megszegésével történő használata, exportja és újra exportálása nem engedélyezett. Az oldalakra a Magyar Köztársaságon kívüli területről belépő személyek saját elhatározásuk alapján használják az internetes oldalakat és elfogadják, hogy a vonatkozó helyi jogszabályok az irányadóak.

A GPS TRADE KFT. jogosult a fenti feltételek tartalmát naprakész állapotba hozni, azt bármikor módosítani. Tanácsoljuk, hogy a jelen oldalakat időről-időre ismét tanulmányozza át, hogy a mindig időszerű, Önre kötelező erejű információk birtokában legyen. Jelen rendelkezések egyes szabályai az internetes oldalakon kifejezetten megjelenő helyi szabályozás értelmében érvényüket és hatályukat veszíthetik.

Az oldalon fellelhető valamennyi kép illusztráció, a termékek képi megjelenése. A termékek a valóságban eltérőek lehetnek. A GPS TRADE KFT. által kibocsátott számlákon, illetve egyéb információs kiadványokon, weboldalon feltüntetett márkaneveket és védjegy megjelöléseket a védjegyek és földrajzi árujelzők oltalmáról szóló 1997.évi XI. tv15(1)b-c pontjának megfelelően kizárólag a tartozékok és alkatrészek rendeltetésének és használatának megkönnyítésére, tájékoztatás céljából tüntettük fel.

13. Elállási Jog

Elállás lehetőség internetes rendelést követően

Az internetes vásárlástól való elállás joga, módja, következményei kiszállítással történő vásárlás esetén

Az Internetes vásárló az áru átvételét követő tizennégy munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás joga az áru átvételének napjától gyakorolható. Sérült, hiányos csomagolás, illetve nem megfelelő kezelésből eredő a terméken vagy a csomagoláson keletkezett sérülések esetén csak a sérülések, hiányok pótlását követően vagy annak értékcsökkenésével tudjuk a vételárat visszautalni. (alapvető feltételezés, hogy a termék még újkori állapotban kerül vissza a kereskedőhöz, mintha az üzletben szakértő értékesítő kollégák által került volna bemutatásra próbára, hogy az ismételt értékesítésre alkalmas lehessen értékcsökkenés nélkül.) Új termék vásárlást követően amennyiben a termék használtba került, úgy az elállás joga már nem illeti meg a vásárlót, onnantól kezdve a termék visszaküldése minőségi kifogással való visszaküldése lehetséges és a hibás teljesítésre vonatkozó eljárás a mérvadó. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő költségek, úgy, mint az áru visszaszolgáltatásából származó költség, vagy az áruban történt bármi módosulás, avulás vagy sérülés csomagoláson a vásárlót terhelik. A GPS Kft. fenntartja a jogot, hogy az áru bárminemű használatából eredő avulását, értékcsökkenését - a fogyasztó szerződéstől való elállása esetén - a fogyasztóval szemben érvényesítse.

Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, a GPS TRADE KFT kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő legkésőbb 14 napon belül visszautalja. Az elállási jog nem illeti meg a vásárlót a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetén, ha a 14 munkanapos elállási határidő lejárta előtt a GPS TRADE Kft. a teljesítést a fogyasztó belegyezésével megkezdte. Nem illeti meg a fogyasztót az elállás joga, olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetén, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozástól függ; ha az áru a fogyasztó személyéhez kötött (személyi regisztráció a használathoz elengedhetetlen), egyedi felirat vagy egyedi dizájnelem beépítése vagy hozzáadása történt a vásárlói utasítás vagy kifejezett kérés alapján állították elő, illetve olyan áru esetén, amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, vagy gyorsan romlandó. Továbbá étrend-kiegészítő és higiéniai termék esetén a termék csak és kizárólag eredeti nyitás mentes csomagolással kerülhet vissza. Megbontott termék esetén mérlegelés nélkül joga van az elállástól eltekintenie.

Egyedi összeállítás alapján került megrendelésre, illetve vissza nem szolgáltatható, elektronikus hang- illetve képfelvétel, valamint szoftver esetében a csomagolást felbontotta; hírlap, folyóirat és az időszaki lap terjesztése esetében, szerencsejáték - szerződésnél. A szerződés felbontására és a visszafizetés teljesítésére a vállalkozás a fogyasztó értesítését követően a visszaküldött termék kézhezvételétől és befogadásától számított 14 napon belül köteles. Természetesen a felek ettől eltérően is meghatározhatják a teljesítés határidejét, illetve határnapját. Ha a meghatározott áru nem áll rendelkezésre, illetve a szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, úgy erről köteles a fogyasztót haladéktalanul értesíteni, valamint a befizetett pénzösszeget az áru visszaérkezést követő 14 napon belül visszatéríteni. Ez természetesen még nem mentesíti az egyéb szerződéses kötelezettségei alól.

Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben az értékesítő által nyújtott kölcsön fedezi, a vásárló fentiekben megjelölt elállási jogának gyakorlása a fogyasztói kölcsönszerződést is felbontja. A fogyasztó az értékesítőnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. Az értékesítő azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, ha a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. E rendelkezést megfelelően kell alkalmazni azokra az esetekre is, amikor az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztói kölcsön fedezi.

Az oldal üzemeltetőinek joga van az oldal felhasználóitól érkezett bármely Internetes rendelést/foglalást semmisnek venni, amennyiben a megrendelési űrlapon a megrendelőre vonatkozóan valótlan adatokkal szerepelnek. A rendszer által küldött automatikus rendelés visszaigazolás/foglalási értesítő minden esetben arról ad tájékoztatást, hogy a felhasználó által megvásárolni kívánt termékre rendszerünk rögzítette igényét. Kereskedelmi értékesítési szerződés abban az esetben jön létre, amennyiben a cég alkalmazottainak személyes rendelés-visszaigazolásban lévő ár/mennyiség/termékjellemző/szállítási és fizetési feltétel mindkét fél akaratával és képességével azonos kinyilatkozású.

Amennyiben az internetes rendelést/foglalást követően a vásárló személyesen veszi át a terméket amelyet az üzletünkben megnézhet, felpróbálhat és szakértő értékesítő kollégáink tanácsaikkal a megfelelő terméket adják át amelyet az átvétel pillanatában megelégedéssel kiválaszt, a távollévők közti indoklás nélküli elállás joga semmis. Mivel üzletünk nem átvételi pont, hanem üzlet és az internetes webshop a virtuális kirakat az üzletben foglalást/megrendelést átvevő vásárló már nem számít távollévők közti szerződés kötésben szereplő félnek.

A hibás teljesítés részletes szabályait a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV. tv 305§-311/A§-i tartalmazzák az alábbiak szerint.

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak, követelményeknek.

Hibás teljesítésnek minősül a szolgáltatott termék szakszerűtlen összeszerelése is, ha a szerelés, összeállítás installálás szerződéses kötelezettség, és azt a kötelezett vagy olyan személy végezte el, akinek magatartásáért a kötelezett felelős. A kötelezett felel akkor is, ha a leszállított termék összeszerelését a szerződésnek megfelelően a jogosult végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el. A kötelezett a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság). Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.

Hibás teljesítés esetén a jogosult

Elsősorban a vevő kijavítást vagy kicserélést (választása szerint) követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja. A jogosult a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja. Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el. A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Kifogás elévülése

A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekintetni. A felek ettől eltérő megállapodása semmis. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét. Az ennél rövidebb elévülési határidőt megállapító kikötés semmis. Ha a fogyasztói szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb határidőben is megállapodhatnak, egy évnél rövidebb elévülési határidő azonban ebben az esetben sem köthető ki. Ha a jogosult igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év. Ha a kötelező alkalmassági idő három évnél hosszabb, az igény érvényesítésére ez a határidő az irányadó. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. Fogyasztói szerződésben a hároméves határidőnél rövidebb határidő kikötése semmis. A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis. Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

15. Szavatosság és jótállás - azaz garancia

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet rendelkezik az alábbiak szerint:

Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást/terméket nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot. Olyan esetekben, amikor egy termék szavatosságát (jótállását) pénzügyi bizonylattól független garanciajegy és vagy a pénzügyi bizonylat együttes bemutatása jogosítja, és a garancia jegy elvesztése megsemmisülése a jótállást hátráltatja vagy megakadályozza, olyankor a garanciajegy pótlásának költsége a jogosultat terheli és a garancia és jótállás életbelépésének időpontja a garancia érvényesítéséhez szükséges minden bizonylat megléte. A független garanciajegy pótlása nem kötelessége az eladónak, de a legjobb tudásával hozzásegíti a vásárlót annak pótlásához. A garanciajegy pótlásának költségei mindenkor a vásárlót terhelik.

A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

  • a fogyasztó nevét, címét,
  • a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
  • a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót. A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. § ának (2) bekezdése értelmében az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet rendelkezik az alábbiak szerint:

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt külön kérés nélkül jótállási jegyet átadni. A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.

A jótállási jegyen fel kell tüntetni:

  • a forgalmazó nevét és címét,
  • a fogyasztási cikk megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá ahol alkalmazható azonosításra alkalmas részeinek meghatározását,
  • a gyártó és külföldről származó termék esetén az importáló nevét, címét,
  • a fogyasztót a jótállás alapján megillető jogokat, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit,
  • a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontját.

A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:

  • a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását,
  • a hiba okát és a javítás módját,
  • a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását,
  • a jótállás a kijavítás időtartamával meghosszabbított új határidejét.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket a járművek kivételével az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le és felszerelésről, valamint az el és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. § a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Futócipő, túrabakancs, lábbeli, és sportruházat, futáshoz kiegészítő hátizsák, futómellény és tartozékai.

  • A futócipőre bakancsokra, lábbelikre a jogszabályi előírásnak megfelelően 6 hónap garanciát ( jótállást vállal a forgalmazó, valamint 24 hónapnyi szavatosságot, kellékszavatosságot). A két fogalom, a jótállás és a kellékszavatosság közt az alapvető különbség, hogy a jótállás esetén, a bekövetkezett hiba, nem megfelelőség, automatikusan feltételezendő, hogy a vásárlás pillanatában már fennállt. Ennek ellenkezőjét a forgalmazónak kell bizonyítania, míg a szavatosság időtartamán belül, a fogyasztónak kötelezettsége bizonyítani, hogy a nem megfelelőség és a hiba a vásárlás pillanatában is fennállt és nem a használat vagy a helytelen használat, vagy szakszerű karbantartás hiánya okozta a hibát vagy nem megfelelőséget.
  • Hanwag bakancsokra, a gyártó vállal 12 hónap jótállást és további 12 hónap szavatosságot.
  • Hátizsákokra, futómellényekre a gyártó által biztosított garanciát vállalunk legkevesebb 6 hónap időtartamot. A jótállás és szavatosság a futómellényekre is érvényes ami a lábbeliknél szerepel.
  • Sportruházatra a gyártó által biztosított garanciát vállalunk legkevesebb 6 hónap időtartamot. A jótállás és szavatosság a futómellényekre is érvényes ami a lábbeliknél szerepel.
  • Ruha és lábbelin kívül kínált termékekre, fejlámpa, sportórákra, GPS navigációs készülékre az importőr által biztosított és a jogszabályban meghatározott ársávos garanciát biztosítunk de lehet opcionálisan 10.000Ft feletti értékhatár esetén +24 hónap 250.000Ft feletti eladási ár felett 36 hónap garanciát biztosítunk a jogszabályban meghatározott természetes személynek minősülő vásárlóknak, valamint 12 hónapot értékhatártól függetlenül minden adószámmal rendelkező személy, vagy társaság, vagy egyesület, vagy nonprofit szervezet.   
  • Tájolókra 5 év garanciát vállalunk,
  • Távcsövekre a gyártók által kiajánlott legkevesebb 2 év garanciát de legtöbb 25 év ( a magyar jogszabályokban szabályozott időtartamot) ,
  • Gerber és Leatherman multiszerszámokra, a magyar törvény szerint leghosszabb 25 év időtartamot biztosítunk.

A garancia érvényesítési módja fentebb szabályozva, továbbá a terméket a forgalmazó vagy annak kijelölt márkaszervize, megpróbálja kijavítani, ha a javítással, a termék funkcionalitása sérülne, akkor a terméket cseréljük, ha nem tudjuk cserélni, akkor hasonló termék cserére lehetőséget adunk értékkülönbözet egyeztetéssel, ha nem lehetséges bármi nemű csere akkor, vételár visszafizetés/térítés megoldás lehetséges. A forgalmazó felelőssége korlátozott, a vásárló, nem követelhet a vásárolt termék használatából eredően vagy arra visszavezetve, semmiféle kártérítést a nem megfelelő működés okán.

A forgalomba hozó felelős a fogyasztóval szemben azért, hogy az áru annak átadásakor megfelel a törvényes vagy szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A gyártó, illetve a forgalmazó mentesül a felelősség alól, ha

  1. a fogyasztó már a szerződéskötéskor tudott a hibáról, és ennek ismeretében is megkötötte a szerződést;
  2. a fogyasztó észreveszi, hogy a kötelezett hibásan teljesített, és ezt nem közli időben, akkor az ebből eredő kárért nem felel.
  3. a fogyasztó szavatossági jogait az olyan hibák tekintetében érvényesítheti, amelyek a teljesítés időpontjában már megvoltak, és két éven belül felszínre kerültek. Használt cikkeknél ez a határidő az eladó és a fogyasztó közötti megállapodással egy évre lerövidíthető

17. Fizetési feltételek

A webáruházban a futárnál és a Népligeti üzletünkben a követekző fizetési módok elfogadottak.

Üzletben

  • Készpénz,
  • banki utalás (lásd bankszámlaszámot az impresszumban)
  • hitelkártya, bankkártya
Futárnál
  • Készpénzben (ha a futár által kiszállított terméket bankkártyával szeretne fizetni, akkor használja az online bankkártyás felületünket a biztonságos CIB kártyaelfogadás felületet a futárnál hiába van terminál nem fogja felajánlani a bankkártyás fizetés lehetőségét)
"Online a webáruházban
  • online bankkártyás fizetés - CIB
  • online banki átutalás (lásd bankszámlaszámot az impresszumban) szintén CIB

GPS Trade Kft és a Multinavigator.hu szállítási rendje

Szállítási költségek

Az MPL futárszolgálat szállítási díjaiból,  amely súly és érték arányában növekszik átalányban vagy 1.800Ft térítést terhelünk rá a vásárlónkra MPL futárszolgálat esetén, vagy 2.500Ft-ot a GLS futárszolgálat esetén) a szállítási költség számítás a következők alapján történik:

  1. Amennyiben a kosár tartalma a nem haladja meg a 20.000Ft értéket vagy az adott termék akciós, úgy a szállítási költségből 1.800Ft a vásárlót terheli. ( független a termék tömegétől terjedelmétől utánvétes értékétől MPL futárszolgálat esetén)
  2. Amennyiben a kosár tartalma a nem akciós termékekből eléri vagy meghaladja a 20.000Ft értéket úgy a teljes MPL szállítási költséget a multiNavigator.hu fizeti a vásárló helyett. ( GLS futárt választva 700 Ft-ot áthárítunk a vásárlóra)
  3. Szoftverek licencek vásárlásakor, mivel a szállítás interneten keresztül történik a vásárlót értéktől függetlenül költség mentes.
  4. Amennyiben partner státuszban vásárol akkor a "20.000F térték" határ "50.000Ft értéken" kerül limitálva.
  5. Más, nem általunk üzemeltetett oldalakon ettől eltérő szállítási információkért felelősséget nem vállalunk.
  6. Amennyiben az eredeti rendelés/foglalás majd a visszaigazolás szerinti szerződés tartalma változik a vásárló elállási jogával élés miatti visszaáruzás miatt, úgy a szállítási költség számítás a szerződés módosulás végett szintén változik a fenti algoritmus alapján.

Figyelem! A 14 napon belüli vásásárlástól való elállás esetén amennyiben a szállítási költséget az érték besorolás alapján a multiNavigator.hu fizette, és a megtartott termékek értéke nem éri el a 20.000Ft nem akciós kosárértéket úgy az értékhatár okán átvállalt szállítási költség a vásárlót terheli mely költség a termék visszafizetésekor leszámításra kerül.

Fizetési költségek

A webáruházban lehet online fizetne, az üzletben lehet készpénzben fizetni, bankkártyával fizetni és távolról lehet banki átutalással fizetni. Ezen fizetési módok a vásárló részére költség mentesek és nem is terheljük rá a vásárlóra.
Futárszolgálat utánvét esetén a készpénzes fizetés az egyedüli engedélyezett és  futár nem ajánlja fel a bankkártyás fizetési lehetőséget, így ha meggondolná magát és mégis a bankkártyás fizetést választaná a kosárba belépve a fizetési módon lehet változtatni és bankkártyával lehet azonnal kifizetni. 
Újdonság, hogy a fizetési módok közül felkerült a vevők számára is ingyenes revolut  számlára történő fizetés is a @gpstran4df azonosítóval lehet a cég bankszámláját megtalálni.
A megemelkedett logisztikai/szállítói pénzbeszedés díjának növekedése okán mostantól ( 2025-04-01 ) kénytelenek vagyunk a többlet költségeket 50.000Ft felett a GLS készpénzes utánvét esetén annak a díjára egységesen 600Ft beszedési díjat számítunk fel.

Át nem vett, visszairányított csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A kiszállítás időpontja és rendje

A munkanap 11 óráig beérkező (és szükség esetén visszaigazolt) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén az MPL vagy a GLS futárszolgálat házhoz vagy csomagpont/postapont/csomagautomatába kézbesíti 8 és 17 óra között.

Ezen belül az időpont pontosabban nem határozható meg, hiszen a futár saját ütemezés szerint teríti az aznapi küldeményeket adott körzetben. Jelen esetben a szállítás gyűjtő fuvarozást jelent, ahol a csomagokat egy gyűjtőpontra begyűjtik (jelen esetben a szállítótól), majd a címzetteknek területi porciózás után, adott sorrendben kiszállítják. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű a napközbeni tartózkodási helyet megadni oly módon, hogy a futár biztosan és gyorsan képes legyen beazonosítani a helyszínt.

A mobil telefonszám vagy telefonos elérhetőség megadása ajánlott, hogy a futár bizonytalankodás esetén azonnal felvehesse önnel a kapcsolatot, és egyeztetni legyen képes a csomagátadásról. Amennyiben a futár nem találja meg Önt a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon kell egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza).

A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket ezért a GLS kiszállítás akár a legkisebb faluba is kérhető. További információ kérhető ügyfélszolgálatunktól 1 / 7-888-888 vagy akár közvetlenül a futárszolgálat ügyfélszolgálatától a fuvarlevélszám ismeretében is a: www.posta.hu/nyomkovetes avgy a GLS futárszolgálat  20/890-0660*-as telefonszámon, +3601/802-0265, vagy a www.gls-group.eu weboldalon.

A szállítási költség mindenkor függ a csomag tömegétől/térfogatától és az utánvétel értékének nagyságától. Az Internetes kereskedői oldal a virtuális bevásárló kosár mellett mindenkor feltüntetésre kerül a kiszállítás költsége. A kiszállítás költségéből az GPS TRADE Kft adott összeget átvállal, amelynek összege mindenkor függ a megrendelt tételek tömegétől és értékétől. Minden csomagban ÁFÁ-s számlát talál, amely a szállítási költséget is tartalmazza. Utánvétes kiszállítás esetén a futárnak készpénzben kell kifizetni a vételárat. Mindenkor a csomagban található, a számlázási címre kiállított kereskedelmi számla tartalmazza a szállítási költséget.

Banki fizetés vagy online bankkártyás esetén a futárnak készpénzben fizetni nem kell!

Aznapi kiszállítás futárral (Budapest területén belül)

Munkanapokon lehetőség van saját futárunk igénybe vételére is. A 10 óráig leadott rendelések estén egyeztetés után tudjuk garantálni az aznapi kiszállítást, de lehetőség szerint igyekszünk teljesíteni a később érkezett megrendeléseket is.
Ez a szolgáltatás csak Budapest területére kérhető. A szállítási költség a normál szállítási költség felett + bruttó 1490Ft. Fizetni készpénzben a futárnak kell, amennyiben utánvétes kiszállítást választott. Mindenkor a csomagban található a számlázási címre kiállított kereskedelmi számla tartalmazza a szállítási költséget.

Minden fenti szállítási mód tartalmazza a csomagolás, szállítás, telefonos egyeztetés minden költségét. További információért hívjon minket a 1 / 788-88-88-as telefonszámon, vagy írhat nekünk a rendeles(kukac)gpstrade.hu e-mail címre.

Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük!

Kövess minket Facebook-on